علي اصغر خليلي گفت: با تجهيز سازمان به اين سيستم جديد ، مردم مي توانند با گرفتن شماره 6663007 با اين سيستم بطور مستقيم تماس برقرار نموده و ضمن دريافت اطلاعات مورد نياز ، با ارسال پيام هاي مختلف نظرات، انتقادات و پيشنهادهاي خود را در اختيار مسئولين سازمان قرار دهند. وي با بيان اينكه اين سيستم 24 ساعت شبانه روز فعال است اظهار داشت: در اين شيوه، علاوه بر اطلاع رساني مناسب ، به نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع نيز اشاره شده و تماس گيرنده جهت اطلاع از اينكه چه مداركي مورد نياز است يا به كجا بايد مراجعه نموده ، همچنين جهت تكميل و ارسال آن نيز از امكانات سيستم بهره مند خواهند شد. خليلي افزود: خدمات مرتبط با بخش كشاورزي كه اطلاعات آن مورد نياز ارباب رجوع است شامل زير بخشهاي دريافت تسهيلات بانكي، امور دام ، زراعت و باغباني، گلخانه ، آب و خاك، صنايع و مكانيزاسيون، امور اراضي و تعاوني ها مي باشد كه ارباب رجوع محترم به راحتي مي توانند به اين اطلاعات دست يابند. رييس اداره روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي استان يادآور شد: صندوق پيام صوتي مسئولان،سيستم ارائه پيشنهادها و انتقادات، نظر سنجي تلفني و مسابقه تلفني نيز از امكانات ديگر اين سيستم اطلاع رساني مي باشد. وي افزود: اين سيستم تلفن گويا علاوه بر ارسال اطلاعات مي تواند به عنوان پل ارتباطي سازمان با مخاطبان بوده و كليه پيام هاي سازمان را جهت مجموعه مخاطبان خاص و عام به چهار فرمت صوتي ، نمابر، پيامك و پست الكترونيكي ارسال نمايد.
ذخیره تصویر سيستم جديد اطلاع رساني تلفن گوياي سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان با هدف تسهيل در ارتباطات مردمي راه اندازي شد
علي اصغر خليلي گفت: با تجهيز سازمان به اين سيستم جديد ، مردم مي توانند با گرفتن شماره 6663007 با اين سيستم بطور مستقيم تماس برقرار نموده و ضمن دريافت اطلاعات مورد نياز ، با ارسال پيام هاي مختلف نظرات، انتقادات و پيشنهادهاي خود را در اختيار مسئولين سازمان قرار دهند. وي با بيان اينكه اين سيستم 24 ساعت شبانه روز فعال است اظهار داشت: در اين شيوه، علاوه بر اطلاع رساني مناسب ، به نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع نيز اشاره شده و تماس گيرنده جهت اطلاع از اينكه چه مداركي مورد نياز است يا به كجا بايد مراجعه نموده ، همچنين جهت تكميل و ارسال آن نيز از امكانات سيستم بهره مند خواهند شد. خليلي افزود: خدمات مرتبط با بخش كشاورزي كه اطلاعات آن مورد نياز ارباب رجوع است شامل زير بخشهاي دريافت تسهيلات بانكي، امور دام ، زراعت و باغباني، گلخانه ، آب و خاك، صنايع و مكانيزاسيون، امور اراضي و تعاوني ها مي باشد كه ارباب رجوع محترم به راحتي مي توانند به اين اطلاعات دست يابند. رييس اداره روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي استان يادآور شد: صندوق پيام صوتي مسئولان،سيستم ارائه پيشنهادها و انتقادات، نظر سنجي تلفني و مسابقه تلفني نيز از امكانات ديگر اين سيستم اطلاع رساني مي باشد. وي افزود: اين سيستم تلفن گويا علاوه بر ارسال اطلاعات مي تواند به عنوان پل ارتباطي سازمان با مخاطبان بوده و كليه پيام هاي سازمان را جهت مجموعه مخاطبان خاص و عام به چهار فرمت صوتي ، نمابر، پيامك و پست الكترونيكي ارسال نمايد.
توسط
برچسبها:
دیدگاهتان را بنویسید