دكتر قريشي، معاون ترويج و آموزش جهاد كشاورزي كشور با بيان اين مطلب افزود: با توجه به نامگذاري امسال به عنوان سال اصلاح الگوي مصرف توسط مقام معظم رهبري، ما نيز بايد با ايجاد يك نگرش جديد در نوع نگاه مردم در مصرف محصولات كشاورزي تغييراتي ايجاد كنيم. وي كه در چهارمين گردهمايي سراسري روساي ادارات رسانه هاي بخش كشاورزي استان هاي سراسر كشور در بندرعباس سخن مي گفت، افزود: ما مسئوليت بزرگي در قبال فرهنگ عمومي مصرف در جامعه داريم؛ وقتي تنوع محصولات را نگاه مي كنيم، فرهنگ هاي متفاوت را مي بينيم، قطعا به اين نتيجه خواهيم رسيد كه هر كدام از اين محصولات پيام خاص خود را مي طلبد كه بايد در رسانه ها منعكس شود. دكتر قريشي اضافه كرد: كار رسانه فرهنگ سازي است و هنر در بطن خود، ابداع، نوآوري، زيبايي و خلاقيت را با هم داراست؛ بنابراين براي موفقيت در ارتباط با مخاطبين از طريق رسانه بايد همواره خلاق عمل كرد و بدنبال شيوه هاي نو بود. معاون ترويج و آموزش جهاد كشاورزي كشور اظهار داشت: مخاطبين ما را مجموعه وسيعي تشكيل مي دهد كه به جز مردم توليدكنندگان بهره بردار از ديگر مخاطبين سازمان محسوب مي شوند. وي تاكيد كرد: نياز به يك شبكه اطلاع رساني وسيع كه بتواند در سريع ترين زمان اطلاعات كاملي به توليدكنندگان بدهد، در سازمان احساس مي شود. دكتر قريشي، محققان فعال در بخش كشاورزي و عاملين ترويج را از ديگر مخاطبان بخش رسانه هاي ترويجي دانست. معاون ترويج و آموزش جهاد كشاورزي، روساي ادارات رسانه در بخش كشاورزي را به تاثيرگذاري بيشتر بر روي انديشه ها و ساختارهاي فكري جامعه فرا خواند و ادامه داد: امروزه سرمايه انديشه است و آن هايي موفق ترند كه تأثيرات بيشتري بر انديشه ها مي گذارند. گفتني است چهارمين گردهمايي سه روزه روساي ادارات رسانه هاي بخش كشاورزي كشور تا اول ارديبهشت به ميزباني ترويج سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان ادامه دارد
دكتر قريشي معاون ترويج و آموزش جهاد كشاورزي كشور در بندرعباس: نگرش نويني در فرهنگ مصرف محصولات كشاورزي ايجاد كنيم
دكتر قريشي، معاون ترويج و آموزش جهاد كشاورزي كشور با بيان اين مطلب افزود: با توجه به نامگذاري امسال به عنوان سال اصلاح الگوي مصرف توسط مقام معظم رهبري، ما نيز بايد با ايجاد يك نگرش جديد در نوع نگاه مردم در مصرف محصولات كشاورزي تغييراتي ايجاد كنيم. وي كه در چهارمين گردهمايي سراسري روساي ادارات رسانه هاي بخش كشاورزي استان هاي سراسر كشور در بندرعباس سخن مي گفت، افزود: ما مسئوليت بزرگي در قبال فرهنگ عمومي مصرف در جامعه داريم؛ وقتي تنوع محصولات را نگاه مي كنيم، فرهنگ هاي متفاوت را مي بينيم، قطعا به اين نتيجه خواهيم رسيد كه هر كدام از اين محصولات پيام خاص خود را مي طلبد كه بايد در رسانه ها منعكس شود. دكتر قريشي اضافه كرد: كار رسانه فرهنگ سازي است و هنر در بطن خود، ابداع، نوآوري، زيبايي و خلاقيت را با هم داراست؛ بنابراين براي موفقيت در ارتباط با مخاطبين از طريق رسانه بايد همواره خلاق عمل كرد و بدنبال شيوه هاي نو بود. معاون ترويج و آموزش جهاد كشاورزي كشور اظهار داشت: مخاطبين ما را مجموعه وسيعي تشكيل مي دهد كه به جز مردم توليدكنندگان بهره بردار از ديگر مخاطبين سازمان محسوب مي شوند. وي تاكيد كرد: نياز به يك شبكه اطلاع رساني وسيع كه بتواند در سريع ترين زمان اطلاعات كاملي به توليدكنندگان بدهد، در سازمان احساس مي شود. دكتر قريشي، محققان فعال در بخش كشاورزي و عاملين ترويج را از ديگر مخاطبان بخش رسانه هاي ترويجي دانست. معاون ترويج و آموزش جهاد كشاورزي، روساي ادارات رسانه در بخش كشاورزي را به تاثيرگذاري بيشتر بر روي انديشه ها و ساختارهاي فكري جامعه فرا خواند و ادامه داد: امروزه سرمايه انديشه است و آن هايي موفق ترند كه تأثيرات بيشتري بر انديشه ها مي گذارند. گفتني است چهارمين گردهمايي سه روزه روساي ادارات رسانه هاي بخش كشاورزي كشور تا اول ارديبهشت به ميزباني ترويج سازمان جهاد كشاورزي هرمزگان ادامه دارد
توسط
برچسبها:
دیدگاهتان را بنویسید