رییس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در راستای اجرای دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و بمنظور ارایه خدمات سریع، شفاف وآسان به ارباب رجوع، میز خدمت درسازمان جهاد کشاورزی هرمزگان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، ابراهیم سالمی، هدف از راه اندازی میز خدمت را ارائه خدمات مطلوبتر، جلوگيري از اتلاف وقت و سرگرداني ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده، مسوولان با حضور در محل میز خدمت، با راهنمایی های لازم و دادن اطلاعات مستقیم به بررسی تقاضای ارباب رجوع می پردازند.
وی اظهار داشت: با استقرار مسوول میز خدمت مرحله اول این طرح اجرایی شده و همچنین دبیرخانه سازمان نیز جهت ثبت نامه ارباب رجوع ارجاع به واحدهای داخلی سازمان، پیگیری پاسخ نامه ها و چاپ نامه های صادره و تحویل به ارباب رجوع در محل میز خدمت استقرار یافته است.
این مسوول اضافه کرد: جهت رفاه متقاضیان، استقرار مکانی میز در بدو ورودی سازمان بوده و فضای مناسبی جهت نشستن ارباب رجوع در فاصله انتظار دریافت پاسخ ایجاد شده است که در مرحله دوم اجرای این طرح قابل توسعه است.
به گفته ی سالمی، کارکنان این سازمان بنا به توصیه های مؤکد رییس سازمان، خود را موظف به ارائه خدمات مطلوب در کوتاهترین زمان ممکن با صرف کمترین هزینه و بدون منت به ارباب رجوع بویژه جامعه کشاورزان و تولیدکنندگان می دانند.
دیدگاهتان را بنویسید